reklama

Reklama

Poznáte to, pozerám reklamy a zrazu, čo nevidím – film. Nestačí, že sa nám reklama vtiera trikrát v priebehu polhodinového príbehu, ona ešte musí byť tak neskutočne nepravdepodobná, až to človeka vytáča.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Poznáte napríklad reklamu na istý bankový produkt, v ktorej sa zákazník rozhodne platiť a neďaleko jeho stola je bazén s vodou ? Cestou k stolu čašníka zhodia do toho bazénu nevychované deti zákazníka, ktoré sa naháňajú okolo stolov. Čašník, ledva lapajúc po vzduchu, celý mokrý, drží vo vzduchu prístroj na kreditku a zákazník na neho kričí : „Nenamočte to, ja budem určite platiť kartou , môj účet ma za platbu kartou odmení.“ A čašník, akože sa nič nestalo, sa pýta, s kým to bankuje. http://www.youtube.com/watch?v=OXOASmSROkQ A v tomto momente môj tlak stúpa a vždy utrúsim niečo v zmysle : Nič sa nestalo, Vaše deti mi naozaj neublížili. Príde mi to totiž omnoho prirodzenejšie ako reakcia toho čašníka z reklamy. Reklama totiž okrem produktu, ktorý núka, núka aj niečo iné. Táto konkrétna učí naše deti neúcte k starším. Namiesto ospravedlnenia čašníkovi sa otecko podarených potomkov zaujíma o peniaze a fakt, že jeho deti spravili niečo zlé, je tu ticho odignorovaný. Ja viem, reklama nie je o deťoch a ich správaní, ale o bankovom produkte. Lenže je vymyslená tak strašne blbo, že si z nej deti, ktorým nič nehovorí onen produkt, zato im sú blízke vekovo deti z reklamy , odnesú práve fakt, že si k niektorým dospelým môžu dovoliť všetko. Veď aj v telke to tak ukazovali. Ak pravda nie sú vychované omnoho slušnejšie ako deti z reklamy .

Ingrid Galbavá

Ingrid Galbavá

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj, čo ma nezabije, to ma posilní....... nie sú aj tie infarkty dáko limitované ? Zoznam autorových rubrík:  VzťahyRodinné peripetiePohľady z druhej stranyŽivotPriateliaPanské huncúctva..Veľký boj malej poštárkyMoja maličkosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu