reklama

Dochádzkový bonus

S príchodom cudzích, väčšinou kórejských firiem na Slovensko sa u nás objavil nový pojem „dochádzkový bonus“. Kritériá jeho obdržania alebo opaku si určuje zamestnávateľ sám, nie je to jeho zákonnou povinnosťou. Preto výška i podmienky jeho udelenia sú v mnohých firmách rôzne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Robila som vo firme, kde som mala nárok na dochádzkový bonus až po odpracovaní troch mesiacov. V súčasnosti robím v inej firme, kde som dostala dochádzkový bonus už po prvom odpracovanom mesiaci. Pri prijímaní do zamestnania mi bolo povedané, že musím mať odrobený na ten mesiac prislúchajúci fond pracovnej doby, aby som získala nárok na jeho obdržanie. Keďže moja pracovná doba pozostáva z dlhého a krátkeho týždňa, je to priemerne 15 dní v mesiaci, pretože robím dvanástky. Dochádzkový bonus mi nie je vyplatený, ak čerpám dovolenku alebo PN. To by som celkom chápala. Ale ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keďže sme doteraz robievali aj víkendy a sviatky, prekvapil nás oznam, že na sviatok, 29.8. , nerobíme,lebo pre nás firma nemá prácu. Tento deň nám bol zaplatený ako sviatok. Takže sme za minulý mesiac odpracovali 16 dní , ktoré nám vychádzali kalendárne a neodpracovali jeden deň, nie z vlastnej viny, ale z viny zamestnávateľa. To však už bol pre zamestnávateľa dostatočný dôvod na to, aby nám nevyplatil dochádzkový bonus / 50 eúr /. Prečo sa cítim oklamaná ? Pracovala som predsa celý mesiac poctivo, dokonca som tento mesiac odpracovala o deň viac ako mesiace predtým. Prečo nemám nárok na to, čo mi patrí, keď som ja neporušila žiadnu podmienku ? Porušil ju zamestnávateľ. Kde sa dovolať pravdy ?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

/ Na lampárni /

Po dohode s agentúrou mi bol daný prísľub, že mi bude vyplatená polovička dochádzkového bonusu. /25 €/

Ingrid Galbavá

Ingrid Galbavá

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj, čo ma nezabije, to ma posilní....... nie sú aj tie infarkty dáko limitované ? Zoznam autorových rubrík:  VzťahyRodinné peripetiePohľady z druhej stranyŽivotPriateliaPanské huncúctva..Veľký boj malej poštárkyMoja maličkosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu