reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ingrid Galbavá

Ingrid Galbavá

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj, čo ma nezabije, to ma posilní....... nie sú aj tie infarkty dáko limitované ? Zoznam autorových rubrík:  VzťahyRodinné peripetiePohľady z druhej stranyŽivotPriateliaPanské huncúctva..Veľký boj malej poštárkyMoja maličkosťSúkromnéNezaradené

reklama

Rodinné peripetie

Odstávka teplej vody

Ingrid Galbavá

Odstávka teplej vody

Voda, vodička, neodmysliteľná to tekutina pre nás život. Berieme ju ako samozrejmosť, kým tečie, ale akonáhle sa s ňou udeje dáka zmena, je oheň na streche . Slabý tlak vody, žltá až hnedá voda a nedajbože žiadna. A každoročná odstávka teplej vody slúžiaca na prečistenie a údržbu kotolne. Priznávam, že práve toto je pre mňa najhoršie obdobie, ak pravda nie je iná možnosť ako dodržať hygienické návyky bez nepohodlného zohrievania v hrncoch.

  • 20. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 863x
  • 11
Dedo

Ingrid Galbavá

Dedo

Máj je pre mnohých mesiacom lásky. Pre našu rodinu bol jedným z mesiacov, v ktorom sa najviac oslavovalo. Ďaľším rozmnožovaním síce takých mesiacov pribudlo, ale stále máj zostáva na prvých miestach . Dnešný pohľad do kalendára mi pripomenul detstvo. Dnes by mal totiž narodeniny môj dedo.

  • 21. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 238x
  • 7
Raňajky do postele ..

Ingrid Galbavá

Raňajky do postele ..

Predstavili ste si práve romantický večer, nádhernú atmosféru, noc plnú vášne a po nej príjemné prebudenie ? Krásna predstava ..

  • 11. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 609x
  • 19
Profesionálna deformácia

Ingrid Galbavá

Profesionálna deformácia

Keď už sme pri tých zlozvykoch, my , ženy, máme tendenciu nosiť si prácu domov a domácnosť do práce :-D Obdivujem ľudí, ktorí zabuchnutím brány podniku , v ktorom pracujú dokážu „zabuchnúť“ aj pracovné povinnosti. / Niektoré typy to dokonca dokážu aj v práci :-D / Ťažké prípady, ako ja, nezaťažujú iba svojich blízkych, ale nosia prácu aj do svojich článkov :-D / zdravím všetkých priaznivcov malej poštárky /. Ale každá diagnóza je vraj liečiteľná :-D

  • 9. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 184x
  • 12
Dobre nakopnutý motor

Ingrid Galbavá

Dobre nakopnutý motor

„Ty si ako dobre nakopnutý motor, stačí málo a štartuješ .." zvykol mi vravievať manžel, keď sme sa vzali. Vekom som sa naučila ovládať, ale musím priznať, že ľudská hlúposť a provokácia mi stále robia problémy. Náš syn túto vlastnosť zdedil po mame. :-D

  • 10. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 117x
  • 6
reklama
Vydajme sa do cudziny za nákupmi z domoviny ..

Ingrid Galbavá

Vydajme sa do cudziny za nákupmi z domoviny ..

V čase rozvitého socializmu, keď môj brat, čoby športovec, do zahraničia republiku chodil reprezentovať, tešili sme sa my, doma čakajúci, že nám čosi "zahraničné" donesie. Raz to boli cukríky,inokedy mydlá, podľa toho, kam sa z miesta pretekov dostal.Podľa miesta určenia a agentúry JPP /jedna pani povedala/ , odvíjali sa aj naše priania, čo nám má z toho ktorého kraja priniesť. A keďže niektoré výrobky boli u nás tzv. úzky profil a dali sa kúpiť iba v zahraničí, požiadali sme ho, či by sa po takom tovare neobzrel.

  • 14. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Spam - moja nočná mora

Ingrid Galbavá

Spam - moja nočná mora

Nie som technický typ. A preto Vás prosím o radu. Ako sa pre Boha zbavím nežiadúceho spamu ? Viem, že ich dostáva každý. Len neviem, či ich možno dáko blokovať. Kým mi chodili ponuky bánk na výhodné účty a vyšší zisk, až tak mi to nevadilo.:-) Potom mi lákavé hotely núkali niekoľkodňové pobyty, pri ktorých by som si platila iba stravu a nocľah by som mala zadarmo, s jedinou podmienkou - posúdiť úroveň hotelových služieb. Priznám sa, že toto dokonca dvihlo moje sebavedomie, keďže bol môj názor pre niekoho dôležitý. / chápete, doma Vás nepočúva ani stena, nieto, aby dali na Váš názor / a myšlienka, že Vás chce niekto rozmaznávať a urobiť dobrý dojem mi ako žene v zrelom veku maximálne lichotila, kým ...

  • 5. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
" Logické" argumenty....

Ingrid Galbavá

" Logické" argumenty....

Dialóg 38 ročnej mamy a 16 ročnej dcéry : Mama : " Konečne som dostala odstupné .." Dcéra : " Aspoň konečne pôjdeme na dovolenku k moru." Mama : " No, pozor, najprv si chcem dať urobiť laserom oči.." Dcéra : " Načo Tebe budú na starobu oči ? "

  • 2. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Ženská logika

Ingrid Galbavá

Ženská logika

Nela a Edo boli manželia. Keď sa im narodila dcéra, Nela venovala všetok svoj čas jej a domácnosti. Edo sa staral o všetky účty a vybavoval všetko potrebné.

  • 31. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sladkých šestnásť.

Ingrid Galbavá

Sladkých šestnásť.

Poznáte vetu : "Nech Vám to pán Boh vráti na deťoch ?" A on, beťár , to skutočne vracia. Pamätám si vlastné nezhody v období puberty. Obviňovala som mamu, že ma nechápe, že ma kontroľuje a neverí mi. Že si všetko musím odrobiť, keď si chcem niečo dopriať. Že má na mňa iný meter ako na ostatných, a má radšej brata. Vtedy si človek povie, ja taká nebudem ! Budem kamarátsky vychádzať so svojou dcérou, aby tieto pocity nemala. Pekný zámer, ale realita... ?

  • 4. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
reklama
Kúp mi milý, čižmy, Tvoja som ....

Ingrid Galbavá

Kúp mi milý, čižmy, Tvoja som ....

Tento rok sú v móde vysoké , štíhle, dlhonohé dámy. Odkiaľ to viem ?

  • 1. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu