reklama

Zlozvyk

Každý z nás má nejaký zlozvyk. Ja , samozrejme, nie som výnimkou, ale zisťujem, že tento jediný sa zdá ľuďom nepochopiteľný. Rozmýšľam nahlas. No, nahlas ani nie, skôr si to tak sama pre seba hovorím. A tí, čo na niečo podobné nie sú zvyknutí, sa stále vypytujú : „Čo si to hundreš ?“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Či ich to viac vyrušuje v myšlienkových pochodoch, alebo sú len zvedaví, neviem. Každopádne raz a navždy som sa rozhodla ozrejmiť, že nefrflem, nehundrem, nemrmlem si, len proste komentujem kroky svojej pracovnej činnosti. Lepšie sa mi tak veci pamätajú. Viem, že, máte pocit, že sa tým prihováram vám, ale buďte si istí, že vety ,vám určené vravím tak, aby ste ich počuli. Už ako dieťa som si nevedela zapamätať učivo iba normálnym prečítaním . Potrebovala som si ho prečítať nahlas. Potrebovala som ho počuť. Po prečítaní som síce vedela, že spomínaná veta je v treťom riadku druhého odstavca, ale vybavila sa mi až vtedy, keď som ju počula. Ľuďom sa zdá úplne prirodzené, že si niekto pri práci píska alebo spieva, alebo iba tak komentuje situáciu okolo, ale mrmlanie pre seba sa im zdá divné. Lebo, vraj len „blázni sa rozprávajú sami so sebou“. Prezradím vám dôverne a mám to odborne podložené, že ani rozprávať sa sám so sebou vraj nie je nič nenormálne. Pravda, kým vám nezačne odpovedať druhá strana :-D

Ingrid Galbavá

Ingrid Galbavá

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj, čo ma nezabije, to ma posilní....... nie sú aj tie infarkty dáko limitované ? Zoznam autorových rubrík:  VzťahyRodinné peripetiePohľady z druhej stranyŽivotPriateliaPanské huncúctva..Veľký boj malej poštárkyMoja maličkosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu