reklama

Moc myslíš ...

„ Bože, ty všetko analyzuješ, rozmýšľaš, moc myslíš ...“ povedal mi raz dávno jeden známy. Možno na tom naozaj niečo je, lebo, keby som na chvíľu dokázala vypnúť „zadné vrátka“, možno by som sa mohla mať celkom fajn ... Napríklad ako vtedy ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Vraví sa, že tehotenstvo ženu zmení a ono naozaj zmenilo. Tým nenarážam na vnútorné pocity, ale celkový vzhľad. A hoci si na to príliš nepotrpím, občas aj vo mne sa ozve iba žena a zatúžim po niečom, čo sa vymyká mojim bežným normám. Veď to poznáte. Žena na materskej, dieťa sa začína stavať na vlastné nohy a nestačí mu svet , čo pozná doma. Pýta si spoločnosť rovesníkov. A zhruba v tej chvíli začne aj mama uvažovať, že by bolo na čase obzrieť sa po dákej práci. Lenže, po akej ? Miesto po nej je dávno obsadené a začať niečo iné .. A tak sedí, pozerá do zrkadla a vraví si : No ty vyzeráš .. Rob zo sebou niečo .. Ale je na materskej a je jej to akosi jedno.A ak aj nie, prostriedky nedovolia . Potom zapne telku a čo nevidí ? Známa to súkromná televízia hľadá do svojich radov nových kolegov a kolegyne. A čuduj sa svete, stačí, aby boli komunikatívni, mali stredné vzdelanie a všeobecný rozhľad. No, až na to posledné, by to nebolo až také márne .. Poviem si a začnem rozmýšľať prakticky. Taká redaktorka, má okolo seba všelijaké vizážistky, image majstrov a dokonca ju aj oblieka spoločnosť s ručením obmedzeným alebo neobmedzeným, podľa toho, kto je jej majiteľ :-D Tým by som si zabezpečila zlepšenie svojho tehotenstvom schátralého tela. Ale, ako zaujať ? Čo by som povedala na pohovore, keby sa ma pýtali na dôvod, pre ktorý to chcem robiť ? No nič, povedala by som na rovinu, že chcem dobre vyzerať a ešte zadarmo a som ukecaná, ale doma ma už nikto nechcel počúvať . Mysleli by si, že som vtipná a ja by som bola len úprimná. Veď aj taká Adela to tak robí. A navyše by som tam šla s tým, že ma aj tak nevezmú, takže by mi to v podstate bolo jedno a tým pádom by som nemala trému, ani by som nebola sklamaná. Vlastne by ma asi dosť zaskočili, keby sa rozhodli ma prijať. A tak som si chvíľku začala predstavovať život „celebrity“. Predstavovala som si, ako by som zo dňa na deň vyzerala sexi a môj muž by bol pyšný, že jeho žena je celebrita .. Ľudia by sa mi zďaleka zdravili a pýtali si odomňa podpisy.. Unesená vlastnou voľbou ako som si to perfektne vymyslela, sadla som si k telke a zrovna tam bolo čosi o celebritách. Redaktorka rozoberala šaty a účes inej redaktorky a pýtala sa jej, či v poslednej dobe trochu nepribrala. Potom sa jej zdalo, že jej farba vlasov neladí s farbou pokožky a že na dĺžku sukne má príliš široké lýtka. A pri otázke ako bude tráviť dovolenku a s kým, mi zrazu prešli telom zimomriavky. To snáď nie .. Toto by som ja k životu naozaj nepotrebovala. A začali sa mi zrazu vynárať v hlave dôvody, prečo spravím lepšie, keď pekne zostanem doma. Veď určite by to bolo do dákeho ranného vysielania a musela by som skoro vstávať a hneď ráno sa pekne strojene usmievať, čo teda v tak skorých ranných hodinách dokáže málokto , prípadne spovedať ľudí, ktorých nemôžem ani vystáť. Všetci naokolo by ma poznali a ja by som nemala ani kúštiček kľudu. Skrátka, moja dôkladná analýza vyšla v neprospech pôvodného snaženia. Môj známy mal vážne pravdu. Ja vážne „moc myslím“ :-D A mohla som byť taká krásna a bohatá ..

Ingrid Galbavá

Ingrid Galbavá

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj, čo ma nezabije, to ma posilní....... nie sú aj tie infarkty dáko limitované ? Zoznam autorových rubrík:  VzťahyRodinné peripetiePohľady z druhej stranyŽivotPriateliaPanské huncúctva..Veľký boj malej poštárkyMoja maličkosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu