reklama

Realita života

Ticho stislo kľučku na dverách a ja pozerám cez oči našich okien len-tak, do diaľky, a možno celkom blízko. Oči pozerajú, no nevidia realitu sveta, lež sa nechajú unášať tichou hudbou noci a cvrčkov - fidlikantov.

Písmo: A- | A+
Obrázok blogu

Predstavujem si Teba, prichádzajúceho z práce. Počkám, kým prídeš za mnou na balkón, objímeš ma okolo pliec, akoby si mi chcel prehodiť kabát a vtisneš nežný božtek na moju šiju. Spýtaš sa ma, či mi nie je zima a chvíľu len-tak hladíme na hviezdy na oblohe a rozoberáme pominuteľnosť času a ľudských osudov. Potom si urobíme kávu, ty si ju dáš s koňakom a ja sa zatiaľ osprchujem.Nevydržíš samotu očakávania a prídeš mi podať uterák. Chvíľu pri tom na mňa hladíš, akoby si si ma chcel zapamätať a pozoruješ moje pohyby pri česaní vlasov. Opäť ku mne pristúpiš, ani nie tak kvôli objatiu ako kvôli možnosti si privoňať k mydlom voňajúcemu telu. Objímem Ťa okolo pása a vstanem si na špičky, aby som Ti mohla darovať bozk. Oddialim pery, ale moje dlane začnú cestu po Tvojich gombičkách. Počkáš, kým dokončím začatú púť, a potom necháš klesnúť môj červený župan k zemi. Tanečnými krokmi prejdeme do spálne a necháme zaznieť predohru ku krásnej básni nehy, romantiky a citu. A po vášnivo prežitej noci, zaspíme v objatí. Buchot kľúčov o kredenc prerušil teplo nočného sna. Prišiel si za mnou na balkón, dal si mi suchú pusu, upozornil si ma, že tam prechladnem a radšej nech Ti idem urobiť kávu. Zapol si televízor a otvoril si pivo. Sklamaná a schladená, vošla som dnu spraviť Ti kávu, osprchovala som sa a šla do spálne. Chvíľu, čakajúc, kým poprepínaš všetky možné kanály, hladela som do stropu uvažujúc nad nespravodlivosťou osudu. Potom som zacítila cigaretovú pusu zmiešanú so stopanginom a márne čakajúc na predohru premýšľala som, ako vyjadriť podstatu slova "zmyselný". To je to, čo ja považujem za dôležité a ty nepodstatné . Pozn. : Tento príbeh je vymyslený. Akákoľvek podobnosť je čiste náhodná ..:-D

Ingrid Galbavá

Ingrid Galbavá

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj, čo ma nezabije, to ma posilní....... nie sú aj tie infarkty dáko limitované ? Zoznam autorových rubrík:  VzťahyRodinné peripetiePohľady z druhej stranyŽivotPriateliaPanské huncúctva..Veľký boj malej poštárkyMoja maličkosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu