Reklama

Autor: Ingrid Galbavá | 23.9.2012 o 0:18 | (upravené 23.9.2012 o 0:26) Karma článku: 2,83 | Prečítané:  1073x

Poznáte to, pozerám reklamy a zrazu, čo nevidím – film. Nestačí, že sa nám reklama vtiera trikrát v priebehu polhodinového príbehu, ona ešte musí byť tak neskutočne nepravdepodobná, až to človeka vytáča.

Poznáte napríklad reklamu na istý bankový produkt, v ktorej sa zákazník rozhodne platiť a neďaleko jeho stola je bazén s vodou ? Cestou k stolu čašníka zhodia do toho bazénu nevychované deti zákazníka, ktoré sa naháňajú okolo stolov. Čašník, ledva lapajúc po vzduchu, celý mokrý, drží vo vzduchu prístroj na kreditku a zákazník na neho kričí : „Nenamočte to, ja budem určite platiť kartou , môj účet ma za platbu kartou odmení.“ A čašník, akože sa nič nestalo, sa pýta, s kým to bankuje. http://www.youtube.com/watch?v=OXOASmSROkQ A v tomto momente môj tlak stúpa a vždy utrúsim niečo v zmysle : Nič sa nestalo, Vaše deti mi naozaj neublížili. Príde mi to totiž omnoho prirodzenejšie ako reakcia toho čašníka z reklamy. Reklama totiž okrem produktu, ktorý núka, núka aj niečo iné. Táto konkrétna učí naše deti neúcte k starším. Namiesto ospravedlnenia čašníkovi sa otecko podarených potomkov zaujíma o peniaze a fakt, že jeho deti spravili niečo zlé, je tu ticho odignorovaný. Ja viem, reklama nie je o deťoch a ich správaní, ale o bankovom produkte. Lenže je vymyslená tak strašne blbo, že si z nej deti, ktorým nič nehovorí onen produkt, zato im sú blízke vekovo deti z reklamy , odnesú práve fakt, že si k niektorým dospelým môžu dovoliť všetko. Veď aj v telke to tak ukazovali. Ak pravda nie sú vychované omnoho slušnejšie ako deti z reklamy .
Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Británia sa rozhodla, hranice aj pre Slovákov chce zatvoriť už v marci

Theresa Mayová chystá obmedzenie voľného pohybu oznámiť v rovnaký deň, kedy oficiálne spustí rokovania o brexite.


Už ste čítali?