reklama

Kiskov „útok“ na Fica.

Pozerali ste predvolebný duel kandidátov na prezidenta ? Ja som kvôli práci videla len záver, ale nedá mi nereagovať na jednu vec. Keď moderátorka vyzvala oboch kandidátov, aby tomu druhému niečo zaželali a pán Kiska zaželal nášmu premiérovi veľa úspechov pri ďaľšom plnení predvolebných sľubov, reagoval pán premiér približne slovami : Pán Kiska, ja som Vás neurážal, reagoval som voči Vám korektne a Vy si neodpustíte, aby ste mohli „útočiť“ voči mne. Ospravedlňujem sa, že slová necitujem v presnom znení, ale vystihujú podstatu. Tiež Vám vyrazili dych ? Každý normálny zástupca, alebo líder strany by totiž pri podobnom želaní mal zareagovať vďakou, ale náš pán premiér je iná kategória lídra strany. On si naozaj neuvedomuje, že týmto svojím vyhlásením o útoku na jeho osobu po želaní úspechov pri plnení predvolebných sľubov dal jasne svetu najavo svoj vlastný postoj k tomuto plneniu, respektívne k tomu, čo si o svojich voličoch myslí a aký má k nim vzťah ? Pochopila som to správne ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)
Ingrid Galbavá

Ingrid Galbavá

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj, čo ma nezabije, to ma posilní....... nie sú aj tie infarkty dáko limitované ? Zoznam autorových rubrík:  VzťahyRodinné peripetiePohľady z druhej stranyŽivotPriateliaPanské huncúctva..Veľký boj malej poštárkyMoja maličkosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu