reklama

Bozk nočnej Múzy...

Dotkni sa ma z vnútra, nech viem, že som Tvoja. Dotkni sa ma nehou akou sa rany hoja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dotkni sa ma slovom,

čo pohladí dušu.

Natiahni doplna

Amorovu kušu.

Dotkni sa ma vánkom,

čo Ti hladí spánky.

Rozdúchaj nádejou

rozkvitnuté vánky....

Ingrid Galbavá

Ingrid Galbavá

Bloger 
  • Počet článkov:  183
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Vraj, čo ma nezabije, to ma posilní....... nie sú aj tie infarkty dáko limitované ? Zoznam autorových rubrík:  VzťahyRodinné peripetiePohľady z druhej stranyŽivotPriateliaPanské huncúctva..Veľký boj malej poštárkyMoja maličkosťSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu